neděle 9. března 2014

Jeseníky

Tenhle týden jsem strávila na horách, přesněji v Jeseníkách.



Nebyla jsem tam sama, ale spolu s mojí sestrou a mamkou. Sestra je tam v lázních a mamka jela jako její doprovod, já měla zrovna prázdniny, takže jsem je strávila s nimi na horách. Bylo to super!

Příroda tam je řekla bych nádherná až kouzelná. Procházeli jsme se na čerstvém horském vzduchu, taky jsem byla celý týden bez kosmetických přípravků, což miluji. Make-up nosím snad pořád a nejradši bych ho vyhodila. Nikdo si mě nevšímal a já za to byla vděčná.
Nejkrásnější to bylo v noci, když jsme se šli projít po večeři. Ty světla, stromy, altánek a noční vzduch... Úžasné! Nejradši bych si tam postavila chatu a zůstala tam přes prázdniny.
Už nevím co k tomu napsat, vlastně se tam nestalo nic zajímavého. Pouze Vám Jeseníky doporučím navštívit a alespoň na týden tam zůstat, pročistit si hlavu.

Co jste dělali o prázdninách vy?
Nebo co máte v plánu, pokud jste prázdniny ještě neměli?

Přeji Vám hezký zbytek dne!



Žádné komentáře:

Okomentovat