sobota 15. března 2014

Zlomená noha!

Podle obrázku jste to asi pochopily... Zlomená noha!



Tenhle týden jsem byla v úterý běhat s kamarádkou, říkala jsem, že to není dobrý nápad, ale nakonec mě přemluvila. Dopadlo to celkem vtipně.
Ke konci jsme se rozběhli pořádně a já přešlápla pravou nohou přes okraj chodníku a "bok" mojí nohy mě najednou začal straně bolet. Myslela jsem, že bude pouze naražená a tak jsem se opatrně zvedla a s kamarádkou šla na intr, což je vážně daleko.
Po cestě jsme se smáli a já byla ráda, protože jinak bych to nevydržela a rozbulela se. Vážně jsem byla šťastná, když jsme vlezli na intru do výtahu. Po zjištění, že mi to začíná opuchat a příšerně to bolí, zavolala vychovatelka na pohotovost a po menších komplikacích jsem seděla v nemocnici, kam mě přivezla sanitka.
Mám podle rentgenu zlomenou zánártní kost, což se prý nestává moc často. 
Sanitka mě dovezla zpátky a já byla vážně hrozně naštvaná, ale zároveň mě to hrozně bolelo, takže jsem šla spát. Moji rodiče byli vážně dost naštvaní, takže jsem musela chodit do školy, abych nezameškala, ale taky to bylo proto, že se nám rozbilo auto.Na konci týdne pro mě taťka přijel s bráchovým autem a zároveň vezl i moji spolužačku domů, která bydlí od nás nedaleko. 

Teď sedím doma s nohou na židli a nehorázně se nudím. Taťka s bráchou chodí do práce a já jsem tedy doma sama, krom zvířat. Jediná výhoda je, že díky těm berlím snad i zhubnu, protože je to velká zátěž na svaly. Takže aspoň něco z toho mám. 
Ráda bych Vám to vyfotila, ale můj mobil je poslední dobou taky nějak "zlomený".

Jak si užíváte víkend vy? | Měli jste už někdy něco zlomené?

Žádné komentáře:

Okomentovat