čtvrtek 15. října 2015

Poslední týden!


Už to tak bude, na konci tohoto týdne se budu vracet domů!

Za poslední tři měsíce se toho stalo hodně a já na sobě pociťuji změnu. Bylo to pro mě opravdu hodně těžké zvládnout. Bála jsem se, byla jsem zničená psychicky i fyzicky a musím uznat, že zahraničí znamená dřinu a spoustu problémů. 
Jenže na druhou stranu jsem poznala nové přátele, naučila jsem se lépe německy i anglicky a tyhle zkušenosti, které jsem získala, můžu využít do budoucna. Je to takové klišé, protože to napíše každý, ale je to pravda.

Člověka to posílí a bude už vědět, že nic není jen tak. Za vším je něco víc, ale musíš na sobě pracovat a pak to dostaneš. 

Samozřejmě se hrozně těším zpátky domů, až nebudu muset ráno vstávat a vracet se pozdě večer. Nemůžu se dočkat až zase uvidím své kamarády, rodinu a dokonce i školu. 

Měli byste vědět, že kdybych měla na výběr, znovu se sem vrátit. Na stejnou pozici, do stejného hotelu a na delší dobu - nejela bych! 
Do Německa bych možná šla, ale jiné město, jiný hotel a jiní vedoucí!

Snad najdu něco lepšího na příští rok. 

Takže pokud nad něčím takovým přemýšlíte, jděte do toho, ale dobře si to promyslete, jestli na to máte nervy. A pokud ano, tak hodně štěstí! 


Hezký zbytek týdne!

Fotky jsou z výletu u jezera.





Žádné komentáře:

Okomentovat