středa 2. září 2015

První měsíc!


Tak mám za sebou oficiálně prvních 31 dní a vlastně už zbývá jen 60, což asi uteče stejně rychle. 
Čekala jsem, že to bude nejhorší část praxe, ale je to vlastně naopak. Začalo to být horší až teď. 
Ve škole toho je hodně už druhý den, skončilo léto a k tomu mám víc práce. 

Moje němčina se určitě zlepšila, ale kvůli mojí nepozornosti ve škole, nezvládám základy, což je hrozné. Další problém je to, že s nimi mluvím anglicky. Není to sice špatně, ale v Německu se naučím anglicky? To jsem nečekala a učitele moc nepotěším. 

Příroda je krásná, ale nemám čas na prozkoumání okolí. Nerada chodím na výlety sama, k tomu v Německu, takže radši sedím na pokoji. I když jezero jsem viděla, chodím na zmrzlinu a dokonce mám za sebou i první nákupy (koupila jsem si vodu). 
Chceme jet do Mnichova, ale v práci mi nechtějí dát volno stejný den s mojí kolegyní, takže to budu muset nějak vymyslet.

V září začíná Oktoberfest a končí asi 4.10., proto se těším na nějakou tu zábavu! I když bych radši byla ve škole s kamarády a nemusela všechno dohánět. 


Uvidíme jak půjde druhý měsíc! 
A hodně štěstí do nového školního roku!

Žádné komentáře:

Okomentovat