středa 23. dubna 2014

Benelux!

Tohle místo bylo na seznamu, kam se chci v životě podívat. Přání splněno!



Z mého dlouhého výletu jsem přijela v pátek tento týden. Bylo to neskutečně kouzelné!
Jela jsem tam se školou, tedy hlavně to bylo pro čtvrťáky, kteří to měli jako praktickou část maturity. Byl tam jeden učitel, průvodce a dva řidiči. Myslím, že hlavní je říct, kde jsme byli.

První jsme navštívili Lucembursko, kde jsme mohli shlédnout kostel Jana Lucemburského + jeho hrobku. Bývalou radnici jsme si pouze prohlédli a pak jeli rovnou do Belgie.
Kde bylo samozřejmě hodně míst, které bych Vám mohla popsat, ale věřím, že fotky ukážou mnohem víc.
Další zastávka bylo Nizozemí, hlavně architektura, tulipánová zahrada a burza. Nesmím zapomenout na Amsterdam, který byl opravdu nádherný. Řekla bych, že tohle město se mi líbilo nejvíc.
Poslední zastávka v Nizozemí a celkové Beneluxu byl Naarden, kde nám taky začalo pršet. Ještě, že pršelo až tam, takže jsme měli celý týden nádherné počasí.

Teď Vám ukážu nějaké fotky a možná i nějaké okomentuji.

Lucembursko - kostel Jana Lucemburského

Hrobka Jana Lucemburského

Bývalá radnice

Jedna z fotek na náměstí v Bruselu.

Další fotka na náměstí

Takhle jsme potkali hodně podobných kostelů, katedrál...

Ochutnávka národního jídla - wafle

Atomium


Nějaký hrad po cestě na další náměstí.


Stále Belgie

Tady je "vchod" k přístavu.

Severní moře

Zahrada tulipánů v Holandsku







Architektura v Holandsku


Sýrárna - Holandsko

Výrobna dřeváků - Holandsko

Za sklem probíhala výroba, kterou nám ukázali.

Moje postel (ta dole), spolu s mojí spolu bydlící na intru. (Nikča)

Nádraží v Amsterdamu

U toho zábradlí jsou všechno kola, některé byly i ve vodě, když se tam nevešly.

Loď, která nám ukázala Amsterdam.

Pirátská loď, kterou jsme při naší plavbě potkali.



Tady je náměstí, kde je palác královské rodiny, ale ten tam má pouze roh. (napravo)
To hlavní, je nádherně vidět, muzeum Madame Tussauds.

Brusírny diamantů


Naarden

Chtěla jsem Vám dát i svoji fotku, ale raději se tomu vyhnu. Takže Vám přeji hezký zbytek týdne a snad bude další článek o něco dřív.

Byly jste někdy v některém z těchto států?



2 komentáře:

  1. Já jsem v žádném z těhle nebyla, ale strašně bych jednou chtěla navštívit Amsterdam. :3 Já jsem zrovna přijela z podobného zájezdu po Anglii a Francii a rozesmálo mě jak si měla u té fotky "nějaký hrad" protože já taky u svých fotek dost často ani nevim co to je a tak pak popisuju jako nějaký hrad, nějaký kostel... :D jinak pěkný článek a fotky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Amsterdam byl nejkrásnější město, které jsme navštívili, doufám, že se tam někdy podíváš. :) Ano, není to poprvé a v určitě se to bude ještě hodněkrát opakovat. :D Jinak moc děkuju, jsem ráda, že se líbí. :)

    OdpovědětVymazat