neděle 4. května 2014

Knihy!


Tady to je, dvě věci, které miluji ze všeho nejvíc - cestování a knihy!
Ovšem teď se budu věnovat tomu druhému - knížkám!


Není snad nikdo, kdo by v životě nepřečetl alespoň jednu knihu, jen někoho to pohltí a někdo se k další už neodhodlá. Já začala stejně, jako většina teenagerů, vlastně jsem čtení nesnášela. Jen jsem dlouho nevěděla proč, až do Hunger Games.
Tehdy jsem se podívala na film, jenže pak s druhým dílem přišla ta dlouhá pauza, kterou jsem nezvládla a přečetla si poslední díl. Jednoduše jsem musela!
Pak to pokračovalo s Božským bastardem, což byla taková zvláštní vsuvka, spíš to bylo kvůli 50ti odstínů šedi, které jsem nikdy nečetla. Nevím, asi mě první dvě stránky dost nezaujali. Ale abych se vrátila k tomu hlavnímu... Nesnáším, když mám číst něco, co mi někdo nadiktuje! Vlastně to byl ten důvod, proč jsem nesnášela čtení. Škola nás nutí, abychom četli knihy, které číst nechceme. Ano, souhlasím! Tímto způsobem můžeme objevit tu pravou knihu, správný žánr, který nás pohltí a díky tomu si čtení zamilujeme. Ovšem taky se může stát, že budeme čtení nenávidě, protože nenajdeme to co nás baví. 
Proto důležitá rada pro všechny - najděte si "svou" knihu!

Další věc - povinná četba ve škole!
Tohle jsem nesnášela a nesnáším, hlavně teď, když mám povinnou četbu k maturitě. Už od prváku nás zahltili knížky, které jsou nudné a nezáživné. Některé dokonce sprosté a surové. Jenže to je nezajímá.
Já mám zatím vybrané knížky, ale přečtené pouze dvě a k tomu mě tady v pokoji čekají další dvě a v knihovně dalších 16!
Do konce roku mám přečíst šest knížek, v mém případě už jen čtyři.

První kniha, kterou jsem četla jako první byl - Lakomec!
Je to vcelku vtipná a k tomu tenká knížka, která se vcelku dobře čte.
Druhá, kterou jsem dnes dočetla - Romeo, Julie a tma.
Tahle byla o dost horší, hlavně je dost zdlouhavá a proto se špatně čte, ale když se do toho trochu dostanete, začne Vás vcelku bavit. Je tenká, ale já ji četla dlouho, protože moje přestávky byla asi dva dny, když se dalo tak jeden. Spíš bych ji doporučila starším čtenářům.


V dalším článku, který zveřejním co nejdřív, Vám popíšu ty zajímavé knížky. Které jsem přečetla a které mám v plánu číst. Doufám, že se Vám článek líbil a přeji hezkou neděli.





Žádné komentáře:

Okomentovat