neděle 11. května 2014

Čtenářský deník!

Rozmarné léto!


Třetí knížka z mého čtenářského deníku je za mnou, ovšem po delší době. Upřímně, nelíbila se mi!
Vlastně tu knihu bych zařadila zatím mezi ty nejhorší, které jsem přečetla. I když jich nebylo moc, přesto jsou lepší.
Nechci Vás odradit, třeba zrovna Vám by se líbila, ale upřímně, já bych ji moc nedoporučovala. Pouze v případě, že máte rádi starší způsob psaní, kde sami nevíte o čem děj knihy je, nebo se Vám jednoduše zamlouvá způsob jakým autor vše popisuje - Vladislav Vančura. Neříkám, že je špatný autor, pouze se mi nelíbí styl jeho psaní, asi jsem už naučená na moderní četbu a tak se "nechytám"...

Jestli jste knihu už četli nebo ne, neřeknu Vám děj knihy, ani její začátek nebo konec. Začátek bych Vám ráda řekla, ale já ho nepochopila. Je tam totiž několik stránek, které jsou o ničem a vlastně nemají žádný dopad na celý děj. Řekla bych, že jsou zbytečné. 
Každá kniha má něco, o čem bych mohla mluvit kladně, ale tady jsem hledala dlouho. Celou tu dobu jsem doufala, že najdu něco, co mě nadchne. Do čtení jsem se opravdu musela nutit, což moc často nedělám. U minulé knížky - Romeo, Julie a tma - jsem se sice také nutila, ale když jsem se začetla, nebylo to tak hrozné a začalo mě to vcelku bavit. 
Spíš bych poradila si přečíst něco zajímavějšího, ale zkuste si ji přečíst a třeba budete mít jiný názor.

O knize už tedy nevím co napsat, takže se pouze rozloučím a popřeji Vám krásnou neděli. 

Já sice měla jiný obal knihy, ale v knize je přesně tenhle obrázek ke konci příběhu.



Žádné komentáře:

Okomentovat