čtvrtek 15. května 2014

Spinning

Poprvé ve fitness!


Tak se Vám musím pochlubit, že jsem byla poprvé ve fitku a dokonce na spinningu, což je u mě opravdu neobvyklé. Moje spolubydlící je hodně aktivní, takže mě k tomu přemluvila a šli jsme. Zaplatili jsme si registraci za 50kč + 200kč kredit a z toho se nám odečetlo 60kč za ten spinning. 
Myslela jsem, že to nezvládnu, ale byly jen dva problémy. 
První se stal hned na začátku - zapomněli jsme si ručníky, takže jsme se potili jako prasata, ale neměli ručníky. Druhý byl v průběhu cvičení, když nás neustále tlačilo sedátko. Bylo to hrozné, ještě teď si nemůžu sednout! 
Ovšem vysledky od toho čekám dost vysoké, protože takhle jsem se už dlouho nezapotila. Je to velmi dobré na nohy, ale taky posilujete břicho a ruce, což je výhoda. Proto bych Vám chtěla spinning doporučit, pokud jste ještě neměli tu možnost.
Pokud máte nějaké zkušenosti, ráda bych si je přečetla, takže se nestyďte a pište do komentů. 

Tenhle článek jsem psala v rychlosti, takže snad tam nemám chyby. Příští bych napsala asi další týden, pokud půjdeme na spinning znovu a další bude o knížce - Smrt je mým řemeslem. 

Užijte si zbytek týdne! 

Žádné komentáře:

Okomentovat