středa 25. června 2014

Vysvědčení!

Jeden ze dvou nejoblíbenějších dnů snad každého studenta. 
Ten první je na začátku roku a druhý na jeho konci. 

Ten můj poslední den ve škole už je za mnou, ale někteří ho mají stále před sebou. Já ho měla v úterý, i když moji spolužáci ho budou mít v pátek.
Odjela jsem v úterý večer a bohužel bez vysvědčení! Můj třídní mi řekl, že ho uvidím až v září, jenže já to vymyslela jinak a moje spolusedící mi ho vyfotí, takže alespoň se ujistím, že nemám žádnou trojku.
Ano, to jsem dokázala! Až tomu nemůžu uvěřit, ale je to bezva.
K mému poslednímu dnu ve škole - nestalo se nic extra, jen jsem dívala na film a před tím byla i na pizze (místo praxe). Po škole jsem si sbalila všechny věci na intru a taťka mi je pomohl odnést do auta. Doma jsem byla kolem desáté. Další den byl o dost horší...

Než jsem v neděli odjela na intr, zjistila jsem velmi smutnou zprávu - umřel mi pradědeček. Ovšem já ho brala spíš jako svého dědečka, trávila jsem s ním spoustu času, když jsem chodila tři poslední roky na základku. Bylo to pro mě opravdu těžké.
Dnes je středa a naši rodinu čeká pohřeb, což nebude nic příjemného, když celý den brečíte a jen s těží se snažíte přestat...
Myslím, že víc toho psát nemusím.

Ve čtvrtek mám v plánu se podívat na svoji základku, ale nevím, jestli nemám ještě rok počkat.

V pátek jdu na rovnátka, ale bohužel na ty nastálo. Měla jsem už plné zuby, těch sundávacích rovnátek, které byly celé roky k ničemu!
Vlastně mi vůbec nepomohli, proto jsem se s našima rozhodla, že musím zkusit tohle a doufám, že to pomůže.

Jaké budete mít vysvědčení? | Jaký byl Váš poslední týden? | Máte nějaké zkušenosti s rovnátky?

Přeji Vám pěkný zbytek týdne a hlavně - užijte si prázdniny!!!




Žádné komentáře:

Okomentovat