sobota 28. června 2014

Co nového?

Co se za poslední dny stalo? Od všeho trochu!


Na začátek jen doplnění k vysvědčení - mám jen čtyři dvojky a jinak jedničky!
Jsem radostí bez sebe!

Dárek za takové vysvědčení? Já vlastně nic moc nechtěla, takže moje milovaná maminka rozhodla za mě - morčátko! :D
Už jedno mám a je to kluk a já k němu chtěla i holku a mamka to ví, tak se o to postarala.

Co dál? Tady na Moravě se teď pořádají různé akce, ale nejen diskotéky, ale v mém případě Hody. Zítra se na jedny jedu podívat a tam se určitě potkám se spolužačkami, takže nevím, jestli se těším...

Nic dalšího zajímavého se nestalo, proto se s Vámi do konce měsíce loučím. 
Přeji Všem hezké prázdniny! 
Užívejte si je pořádně a pokud nemáte hezké vysvědčení - příští rok to napravíte! 

Jaké jste měly vysvědčení? | Co jste za něj dostaly? | Co máte v plánu o prázdninách?





Žádné komentáře:

Okomentovat