pondělí 16. června 2014

2. Čtenářský deník!


Konečně jsem dokončila čtenářský deník na tento rok!

Trvalo mi vcelku dlouho, než jsem přečetla těch šest knížek, ale aspoň jednu mi napsal taťka. 
Určitě jste někdy čtenářský deník psali a pokud ne, o nic nepřicházíte. I když na střední Vám to vynahradí, do poslední knihy. 
Můj čtenářský deník začal Lakomcem, následovalo Romeo, Julie a tma potom to bylo Rozmarné léto, Smrt je mým řemeslem, Osudy dobrého vojáka Švejka a Paní Bovaryová. 
Nejlíp se mi četlo Smrt je mým řemeslem a ke konci nebylo špatné Romeo, Julie a tma. Ovšem nejhůř se mi čela Paní Bovaryová a Rozmarné léto, což jsem právě nečekala. Nakonec jsem přečetla všechny, až na Švejka, protože můj taťka to zná nazpaměť, takže by to bylo zbytečné, k tomu jsem viděla i několikrát film.

Doporučuji přečíst si všechny knížky, které budete mít v čtenářáku, hlavně, když víte, že z toho budete maturovat, Není to potom nic příjemného, když to čtete těsně před tím. Já měla možnost být u obou případů a ta co to četla v průběhu svatého týdne (u nás na škole to je měsíc) to bohužel neudělala. Za to ta, která to četla a měla přesné výpisky (úplně dopodrobna) a dokonce si i něco zapamatovala, to udělala s přehledem.

Jestli máte nějaké zkušenosti nebo poznámky, klidně se vyjádříte v komentech. Budu ráda i za případné dotazy k článku.

Přeji hezký týden a snad se nám ještě oteplí! :)


Žádné komentáře:

Okomentovat