čtvrtek 10. července 2014

Narozeniny!

Oslava jednou za rok, zvyšující se věk a dárky = narozeniny!


Většina se na tuto oslavu těší, přeci jen dárky má rád každý a kdo by nechtěl udělat pořádnou párty s kamarády? U nás v rodině se budou slavit "kulatiny" mého bráchy a mamky.
Brácha bude slavit 20 a už má naplánovanou oslavu na 28.července, kterou bude pořádat s jeho kamarády.

Za to mamka bude mít oslavu svých 2x20 a pozvala na ni své tři kamarádky s rodinou. Já budu své úžasné 17 narozeniny slavit spolu s ní.
Má nádhernou pozvánku, kterou Vám sem dám taky (sama jsem ji vytvořila :D). 
Ještě k tomu přijde s syn její kamarádky, který je naprosto skvělý! Takže já se na oslavu moc těším a doufám, že se jí bude líbit můj dárek.

Rozhodla jsem se pro nástěnné hodiny s nějakým obrázkem levandule a starého baráku, protože moje mamka miluje jih Francie a levandule!

Jen já můžu mít přesný rozpis svých dárků - na narozeniny přímo potřebuji nový mobil a na Vánoce dostanu peníze na školní výlet do Francie a Katalánska, což znamená další článek na tohle téma!
Taky bych se ráda dostala na praxy do zahraničí a budu doufat, že na mě vyjde Řecko. Miluji tamní pláže, moře a hlavně kluky... Já vím, ale kdo by odolal?

Určitě mi napište, co máte vy v plánu na svoji oslavu!



Žádné komentáře:

Okomentovat