úterý 16. září 2014

Zahraniční stáž!

Stáž v Německu nebo Řecku?


Letos jsem už ve druháku, takže se mi naskytla možnost odjet do Německa nebo odletět do Řecka.
Jenže do Řecka nemá možnost odletět každý, jako do Německa. Napíšu klady a zápory obou států a uvidíme jak to dopadne.

Řecko

Řecko je nádherné a já osobně jsem tam nikdy nebyla, takže bych se tam podívala moc ráda. Je to cesta letadlem, což jsem taky nikdy nezažila. Stáž je v hotelu u moře, není tam moc práce a mluví se tam i dost anglicky. Fotky hotelu jsou nádherné a jela bych tam s kamarádkou, která je už ve třeťáku. Dohromady tam budou 4 lidi a na pokojích asi budeme po dvou. Letenka vychází na čtyři tisíce, což není zas tak hrozné (ještě to není jisté). 
Poznala bych nové lidi a hlavně bych byla celé čtyři měsíce u moře a pracovala jen snídaně a večeře, což je minimum. A k tomu jsou tam moc hezcí kluci. :D
Termíny jsou od května do října.

Německo

Německo jako takové, je nádherné, ale neláká mě natolik, jako Řecko. Jela bych tam se svojí spolubydlící a práce je tam o dost víc. Začínali bychom brzy ráno a končili pozdě večer, takže tam není dost volného času. Hlavním cílem je tady němčina, což není moje silná stránka, takže další nevýhoda. 
Je tam taky nádherná příroda a podle všeho milí lidi. Vydělala bych si tam i víc peněz, i když mě ani tak nejde o peníze, jak o angličtinu a praxy v zahraničí.
Termíny jsou stejně od května do října.

Nevím, co bych měla ještě napsat. Už musím jen čekat, jestli mě vezmou do Řecka nebo budu muset do Německa. Budu doufat, že mi vyjde Řecko. 

Přidám nějaké fotky hotelů, kde by byla možnost v Německu a hotel v Řecku. 

Užijte si zbytek týdne!


Řecko

Německo

Konstanz-Konzil 


Německo 
Wiesbauer II. 


Německo
Berghotel Bären

Německo
Hotel Hirsch














Žádné komentáře:

Okomentovat