pátek 10. července 2015

Germany!



Jak jsem už jednou psala, tenhle rok pojedu na zahraniční stáž a kvůli mým narozeninám, které mám až v srpnu, jsem nemohla do Řecka. Takže po dlouhých týdnech i měsících jsem zjistila, že mě přijali na stáž do Německa!
Je to vážně skvělá zpráva, i když už jsem ani nedoufala, že to opravdu vyjde. Přihlášku jsem posílala vlastně dost pozdě, takže nic nebylo jisté. Ale nakonec se všechno podařilo a tak poslední týden v červenci odjíždím.

Do hotelu mě povezou rodiče a zrovna si udělají dovolenou v Alpách, takže tam se mnou budou asi tři dny možná. Ovšem pak odjedou a já tam zůstanu další 3 měsíce. Cesta by měla trvat asi 5-6 hodin.

Náplň práce zatím nevím, takže všechno o průběhu praxe Vám napíšu v dalším článku. 
Hotel je opravdu nádherný! Měla jsem strach, že to bude nějaká hrůza na vrcholku hory, ale je to rodinný hotel s restaurací. Je přímo v tom městě, takže v centru dění všeho. I když to nebude nijak velké město, mě to stačí. 
Na druhou stranu mám vážně strach, protože je to docela daleko a být tam sama jediná Češka a nikomu nerozumět? To bude těžké! Moje němčina je na dost mizerné úrovni, takže se pro začátek budu spoléhat na moji angličtinu, která je na tom o dost líp. 

Fotky hotelu Vám přidám taky, abyste aspoň trochu viděli, jak to tam vypadá.







Žádné komentáře:

Okomentovat